هویت بصری
در جهان امروز انتقال پیام از راههای متفاوتی صورت می گیرد. هرچه قدر این پیامها خلاقانه تر و جذاب تر باشند ، تأثیرشان بیشتر و سریعتر خواهد بود. یکی از راه های انتقال پیام ،طراحی گرافیک خلاقانه است. تبلیغاتـی مؤثـر ، چشمگیـر و اصولـی. واحد گرافیک ، یکی از تاثیرگذارترین بخش های هـدف بوده که […]

در جهان امروز انتقال پیام از راههای متفاوتی صورت می گیرد. هرچه قدر این پیامها خلاقانه تر و جذاب تر باشند ، تأثیرشان بیشتر و سریعتر خواهد بود. یکی از راه های انتقال پیام ،طراحی گرافیک خلاقانه است. تبلیغاتـی مؤثـر ، چشمگیـر و اصولـی. واحد گرافیک ، یکی از تاثیرگذارترین بخش های هـدف بوده که با کمک مدیران هنری و طراحان گرافیک حرفه ای همواره تلاش می کند تا همگام با علم روز دنیا و روندهای موجود پیش رفته و همچنین با همکاری و تعامل همه جانبه با تمامی بخش های دیگر ، رویکردی رو به جلو داشته باشد.
نمونه کار های هویت بصری
درباره هویت بصری
برند هایی که قبل از شما در این بخش به ما اعتماد کرده اند:









