اینفوگرافیک

اینفوگرافیک یا گرافیک اطلاع‌رسان به نمایش داده‌ها با استفاده از چند نمودار و شکل در قالب یک تصویر گفته می‌شود. اطلاع‌نگاشت‌ها نمایشگران تصویری اطلاعات و داده‌ها هستند. شاید بتوان اطلاع‌نگاشت‌ها را قدیمی‌ترین ابزار برقراری ارتباط بشر خواند. استفاده از اطلاع‌نگاشت باعث می‌شود بیننده با نگاهی کوتاه حجم قابل توجهی از اطلاعات را که شکل نوشتاری […]

سپتامبر 21, 2020

تندیس

تندیس مجسمه پیکره‌ای و یا شی حجمی است که اغلب به هدف یادآوری یا به نمایش گذاشتن وجود یک انسان، شیء، حیوان یا واقعه ساخته می‌شود که در خود نمادی و حسی را میگنجاند. معمولا تندیس را به رسم قدردانی و ارزش گذاری در مراسم و مناسبت های مختلف به افراد اهدا میکنند و یا […]

سپتامبر 12, 2020

تبلیغات محیطی

تبلیغات محیطی به هر نوع تبلیغ خارج از نقطه نهایی خرید مشتری POP اطلاق می‌گردد.تبلیغات محیطی شاخه‌ای تخصصی، جدید و رو به گسترش از تبلیغات بیرونی است که نباید آنها را به یکسان به کار گرفت.» «عبارت خارج از خانه یعنی هر رسانه‌ای که خارج از محیط منزل با مشتری در ارتباط باشد» تبلیغات محیطی […]

سپتامبر 10, 2020

عکاسی

عکاسی یکی از تاثیر گذارترین عوامل در ایجاد جذابیت و یکی از عناصر بصری کلیدی برای تولید محتوای تبلیغاتی اثربخش است. آتلیه عکاسی این کانون با بهره گیری از عکاسان حرفه ای و با تجربه و همچنین پیشرفته ترین تجهیزات عکاسی، جدید ترین و جذاب ترین آثار را ارائه می دهد. برخی از خدمات این واحد […]

سپتامبر 10, 2020

غرفه نمایشگاهی

طراح و مجری توانمند حوزه های معماری داخلی، دکوراسیون، فضاهای نمایشگاهی و تجاری

سپتامبر 10, 2020

پوستر

پوستر یا اعلان،که به آن آفیش و پلاکات نیز می‌گویند، صفحات کاغذی در ابعاد تقریباً بزرگ هستند که بر روی آن‌ها نوشته‌ها، طرح‌ها، نقاشی‌ها و نظایر آن چاپ شده‌است. پوسترهای معمولی از نقاشی و نوشته تشکیل شده‌اند اما ممکن است یک پوستر دارای نقاشی محض یا نوشته تنها باشد. پوسترها ممکن است برای جلب توجه […]

سپتامبر 10, 2020

کاتالوگ و بروشور

کاتالوگ یکی از ابزارهای مهم تبلیغاتی است که صاحبان کسب وکار برای معرفی محصول و برند خود نیاز دارند از آن درکنار سایر ابزارهای بازاریابی و تبلیغاتی استفاده کنند. اگر بخواهیم کاتالوگ را به صورت حرفه‌ای معرفی نمائیم باید بگوئیم که کاتالوگ شامل دفترچه‌ای از اطلاعات کامل محصولات و یا خدمات است که مخاطب می‌تواند […]

سپتامبر 10, 2020

هویت بصری

در جهان امروز انتقال پیام از راههای متفاوتی صورت می گیرد. هرچه قدر این پیامها خلاقانه تر و جذاب تر باشند ، تأثیرشان بیشتر و سریعتر خواهد بود. یکی از راه های انتقال پیام ،طراحی گرافیک خلاقانه است. تبلیغاتـی مؤثـر ، چشمگیـر و اصولـی. واحد گرافیک ، یکی از تاثیرگذارترین بخش های هـدف بوده که […]

سپتامبر 10, 2020