اینفوگرافیک
اینفوگرافیک یا گرافیک اطلاعرسان به نمایش دادهها با استفاده از چند نمودار و شکل در قالب یک تصویر گفته میشود. اطلاعنگاشتها نمایشگران تصویری اطلاعات و دادهها هستند. شاید بتوان اطلاعنگاشتها را قدیمیترین ابزار برقراری ارتباط بشر خواند. استفاده از اطلاعنگاشت باعث میشود بیننده با نگاهی کوتاه حجم قابل توجهی از اطلاعات را که شکل نوشتاری […]
تندیس
تندیس مجسمه پیکرهای و یا شی حجمی است که اغلب به هدف یادآوری یا به نمایش گذاشتن وجود یک انسان، شیء، حیوان یا واقعه ساخته میشود که در خود نمادی و حسی را میگنجاند. معمولا تندیس را به رسم قدردانی و ارزش گذاری در مراسم و مناسبت های مختلف به افراد اهدا میکنند و یا […]
تبلیغات محیطی
تبلیغات محیطی به هر نوع تبلیغ خارج از نقطه نهایی خرید مشتری POP اطلاق میگردد.تبلیغات محیطی شاخهای تخصصی، جدید و رو به گسترش از تبلیغات بیرونی است که نباید آنها را به یکسان به کار گرفت.» «عبارت خارج از خانه یعنی هر رسانهای که خارج از محیط منزل با مشتری در ارتباط باشد» تبلیغات محیطی […]
عکاسی
عکاسی یکی از تاثیر گذارترین عوامل در ایجاد جذابیت و یکی از عناصر بصری کلیدی برای تولید محتوای تبلیغاتی اثربخش است. آتلیه عکاسی این کانون با بهره گیری از عکاسان حرفه ای و با تجربه و همچنین پیشرفته ترین تجهیزات عکاسی، جدید ترین و جذاب ترین آثار را ارائه می دهد. برخی از خدمات این واحد […]
غرفه نمایشگاهی
طراح و مجری توانمند حوزه های معماری داخلی، دکوراسیون، فضاهای نمایشگاهی و تجاری
پوستر
پوستر یا اعلان،که به آن آفیش و پلاکات نیز میگویند، صفحات کاغذی در ابعاد تقریباً بزرگ هستند که بر روی آنها نوشتهها، طرحها، نقاشیها و نظایر آن چاپ شدهاست. پوسترهای معمولی از نقاشی و نوشته تشکیل شدهاند اما ممکن است یک پوستر دارای نقاشی محض یا نوشته تنها باشد. پوسترها ممکن است برای جلب توجه […]
کاتالوگ و بروشور
کاتالوگ یکی از ابزارهای مهم تبلیغاتی است که صاحبان کسب وکار برای معرفی محصول و برند خود نیاز دارند از آن درکنار سایر ابزارهای بازاریابی و تبلیغاتی استفاده کنند. اگر بخواهیم کاتالوگ را به صورت حرفهای معرفی نمائیم باید بگوئیم که کاتالوگ شامل دفترچهای از اطلاعات کامل محصولات و یا خدمات است که مخاطب میتواند […]
هویت بصری
در جهان امروز انتقال پیام از راههای متفاوتی صورت می گیرد. هرچه قدر این پیامها خلاقانه تر و جذاب تر باشند ، تأثیرشان بیشتر و سریعتر خواهد بود. یکی از راه های انتقال پیام ،طراحی گرافیک خلاقانه است. تبلیغاتـی مؤثـر ، چشمگیـر و اصولـی. واحد گرافیک ، یکی از تاثیرگذارترین بخش های هـدف بوده که […]